Дешавања
Од школског до републичког такмичења из енглеског језика
Дана 4.2.2024. одржано је Општинско такмичење из енглеског језика у школи у Баљевцу.
Ученице 8/1 Анђела Арсић 2.место, Софија Столовић 2.место, Лена Јемуовић 3.место, Николина Веселиновић 8/2 3. место и ученик 7. разреда Душан Мартић 2.место и пласирали се на окружно такмичење које ће се одржати 10. марта у Краљеву.
Предметни наставници су Славица Мандић, Баљевац и Миланка Петровић, Брвеник.
Дана 10.3. одржано је Окружно такмичење из енглеског језика у Краљеву.
Ученица 8/1, Анђела Арсић заузела је 3.место и пласирала се на Републичко такмичење 7.4.3024.
Ученица је учествовала на Републичком такмичењу 7.4 2024.
Иако нема пласман међу рангираним такмичарима прошла је успешно тест разумевања читањем, тест разумевања слушањем, а граматички тест није прешла лимит те тако није позвана на усмени, четврти део провере.
Веома смо задовољни постигнутим резултатом.
Честитамо Анђели на успеху-од Општинског до Републичког уз жеље за даљи напредак.
Браво Анђела!
Окружно такмичење из српског језика и језичке културе
У суботу, 6.4.2024. године одржано је Окружно такмичење из српског језика и језичке културе у Краљеву.Нашу школу представљали су :
Пробни завршни испит у нашој школи
Данас и сутра се у свим основним школама у Србији спроводи проба завршног испита, у којој ће учествовати ученици осмих разреда. Завод је са својим стручним радним групама припремио задатке, који су достављени школама путем посебног портала, у електронској форми.
Пробни завршни испит има две основне функције. Прва је да кандидати и особље у школама испробају све процедуре у реализацији завршног испита, како би на завршном испиту у другој половини јуна ове године све функционисало како треба и без грешке. Друга је да ђаци тестирају своје знање и открију евентуалне пропусте, како би их уз додатне напоре и учење до јуна исправили.
Свим осмацима, њиховим наставницима и родитељима желимо успешан рад на пробном завшеном испиту.
Угледни час из ГЕОГРАФИЈЕ
Разред 7/2
Тема -АФРИКА
Тип часа -утврђивање
Циљ часа-утврђивање градива о природним и друштвеним одликама Африке,као и познавање географске и неме карте.
Ученици су кроз питања о Африци и њеним регијама проналазили географске појмове на карти Африке или уписивали појмове на немој карти.
Коришћени су различити типови задатака :слагалица, погађање појмова,шифровање, погоди појам, биосфера Африке у слици,тачно /нетачно и сл.
Ученици си били веома активни и заинересовани ,јер је рад био динамичан и занимљив.
Скорашњи чланци
- Спортска такмичења у оквиру Дечије недеље 11/10/2024
- Наши мали фудбалери 11/10/2024
- Цртање на асфалту 11/10/2024
- Маскенбал и приредба у Биљановцу 11/10/2024
- Посета музејској поставци – 100 год. Ибарских рудника каменог угља 11/10/2024
- Михољски сусрети села 11/10/2024
- Интегрисани час музичке културе и немачког језика тема-Музика праисторије 11/10/2024
- 33 године од оснивања ЈП Србијашуме – Садња стабала у школском дворишту основне школе у Брвенику 10/10/2024
- Облутак 10/10/2024
- Европски дан језика 29/09/2024
Пројекат: Птице мога краја
У реализацији пројеката из биологије учествовали су ученици шестог разреда.
Циљ пројекта: упознавање птица у нашем крају, фактора који их угрожавају и развијање одговорног односа према природи и живим бићима у њој.
Ученици су истражили птице које живе у нашем крају и факторе који их угрожавају,креирали летак, израдили паное у учионици и направили кућице и хранилице за птице.
Организатор пројекта: Емилија Максимовић
Ученици 7. и 8.разреда на тродневној екскурзији
Екскурзија је реализована у периоду од 21.03. до 23.03.2023. г. на релацији Баљевац-Нови Сад. Првог дана посетили су Сремске Катливце, манастир Крушедол. Другог дана ергелу Зобнатица Суботицу и Палићко језеро. Трећег дана Петроварадинску тврђаву. Ученици су имали слободног времена за обилазак Новог Сада, дружење и боље упознавање.
Време у аутобусу неки ученици су искористили да покажу своје мајсторство у шаху.
На екскурзији су били одељенске старешине одељења 7. и 8. р. ,директор школе и доктор.
8. март у Брвенику
Поводом 8. марта ученици млађих разреда су у оквиру часова слободних активности, дигиталног света, музичке културе и одељенске заједнице, као и једносменског рада правили честитке за маме, а потом су израдили и цветове од папира и дрвених стапића.
Спремљена је приредба са темом ,,Мама”, кроз рецитације, песму, игру и скечеве.
Приредба је реализована 8.марта у фискултурној сали.
Присутбовали су уценици старијих разреда, наставници, директор школе и родитељи.
На крају приредбе деца су присутним поделила припремљене поклоне-честитке и цветове.
Ово су реализивали ученици млађих разреда са учитељицама С.Вукосављевић и Ј. Секулић
Пројекат: Утицај киселих киша на биљке
У оквиру пројекта Стем реализован је и 4. школски пројекат: Утицај киселих киша на биљке
У сарадњи са локалним произвођачима повртарског расада, поврћа и цвећа наша школа је покренула 4.пројекат “Загађење ваздуха” на тему – Како киселе кише утичу на биљке. У пројекту учествују ученици 5.и 8. разреда и предметни наставници биологије,географије,хемије, информатике, технике и технологије и математике.
МОЈА ЗЕЛЕНА ШКОЛА
МОЈА ЗЕЛЕНА ШКОЛА
Наша школа је номинована за учешће у пројекту “Школе за бољи квалитет ваздуха”. Овај пројекат је покренуо УНИЦЕФ уз подршку Министарства просвете, науке и технолошког развоја, а циљ је заједничко праћење квалитета ваздуха, СТЕМ образовање и омладински активизам у Србији. Пројекат ће трајати до 2023. године уз финансијску подршку амбасаде Краљевине Норвешке.
Пројекат СТЕМ – „Моја зелена школа“
Пројекат „Моја зелена школа“ се ослања на научни процес којим метеоролози долазе до података о временским приликама.
1.Како меримо температуру?
2.Како се на основу тих мерења пројектују или адаптирају простори у којима боравимо?
3.Како можемо предвидети колика ће бити температура за неколико година?
Општи циљ пројекта је разумевање методологије примене истраживачког учења и пројектне наставе у СТЕМ системима.
Специфични циљеви:
Упознавање учесника са методом истраживачког учења кроз практичан рад.
Упознавање учесника са методом пројектне наставе кроз задатак.
Упознавање организације рада у различитим школама уз хоризонтално учење.
Развој разумевања о истраживачком учењу и пројектној наставни кроз повратне информације од ментора.
Разумевање јаких и слабих страна спроведеног пројекта.